دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان-پاریس دانلود

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام تاوان با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : روزبه بمانی / آهنگ : علیرضا کهن دیری / تنظیم : هومن نامداری )

Ehsan دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان

 

-

———————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Khajeh Amiri – Taavaan

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Khajeh Amiri – Taavaan

————————————————–

متن آهنگ

منو جون پناه خودت کن برو

بزار پای این آرزوم وایستم

به هرکی بهم گفت ازت رد شده

قسم میخورم من خودم خواستم

منو جون پناه خودت کن برو

من از زخم هایی که خوردم پرم

تو باید از این پله بالا بری ، توبالا نری من زمین میخورم

درست لحظه ای که تو باید بری،اسیر یه احساس مبهم شدیم

ببین بعد یک عمر پرپر زدن،چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم

یه حقی که من دارم از زندگیم

نگاه کن تو این برزخ لعنتی

چه مرگی طلب کارم از زندگی

به هرجا رسیدم به عشق تو بود

کنار تو هرچی بگی داشتم

ببین پای تاوان عشقم به تو

عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو

تو این نقطه از زندگی مرگ هم ، نمیتونه از من بگیره تورو



تعداد بازديد : 205
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:58
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران